Sobre impuesto irpf de la nómina

Mi sueldo bruto es de 1251 y neto cobro 1172, en la casilla de la nomina correspondiente al irpf no consta ningún porcentaje. ¿Está la empresa obligada a pagar algún porcentaje mínimo? Es la primera vez que me pasa en 20 años, siempre me habían pagado entre un 8 y un 10% de irpf, gracias.

Basic
Abogado Despido Improcedente Vigo Pilar Carbajales
Contestado

Depende de factores: se o contrato é temporal, indefinido, canto tempo se traballa no ano, se ten fillos. En principio, con ese salario, parece que debería ter retención. É obriga da empresa o practicala e ingresala. No caso de que a retención a practicar fose pequena (p.e., un 2%) vd sempre pode pedir a empresa que practique unha retención maior, e así non levar sustos na declaración da renta. Se traballa vd todo o ano e sen fillos debería ter unha retención de 9,60%. Se ten 1 fillo, baixa a 6,60.