Tracte imperdonable per part del personal de l'estació de sants de barcelona.

Avui, dia, 19/07/16, com cada dia de la setmana, agafo el tren de Rodalies línia R2 a les 12:42h a l'estació de Santa Maria de Palautordera i arriba a l'estació de Sants a les 13:36h (Crec que no ha arribat mai a aquesta hora a causa de les alternacions que patim en aquest trajecte, però bé, aquest no és el cas). Cada dia, per sortir de Sants, com a l'estació de Palautordera no hi ha màquina per validar bitllets, m'he de dirigir al punt d'informació per tal d'ensenyar el bitllet i poder validar-ho. Avui, una senyora de Renfe, al ensenyar el bitllet, ha dit que sortís i el validés al costat, quan just anava a validar-lo, la senyora m'ha pres el bitllet de les mans tot dient que els de Palautordera erem una " panda de gorrones y miserables", que no s'en fiava que anés a picar i que ja tenia constància dels trucs que feiem els de Palautordera, i amb un tracte totalment despreciatiu, ha afegit que els de Palautordera, erem "la escoria" de la Renfe i amb to irònic a dit que marxés que havia de plegar de la seva jornada laboral.
Cal remarcar, que a part de no poder comprar el bitllet a la meva estació, cada dia porto i valido la meva targeta de 4 zones al costat del punt d'informació, a part de perdre gran part del meu temps esperant a la cua perquè t'atenguin amb mala cara cosa que els de Palautordera no tenim cap culpa de que no hi hagi màquina de validació a Palautordera i poder sortir com la gent normal.

Sincerament, a part de patir dia rere dia els retrassos dels trens, també hem de patir aquest tracte imperdonable per part de una persona que treballa a Renfe?

Que es pot fer en aquest cas?

Basic
Advocat Esplugues de Llobregat Glòria Solé I Recio
Contestado

Els mals comportaments personals son dificils d´erradicar, dons depend de la propia persona. Jo li aconsello que agafi el nom o identificació del treballador que adopta aquesta actitut i ho posi en coneixement del servei d atenció al client de Renfe. Segurament, si he de ser sincera, no servirá de gaire, pero aquest treballador tindrá una queixa en contra d´ell. I si la queixa es constant i repetida, potser sí que l empresa acabi fent alguna cosa.
Pero el primordial es identificar al treballador que pren aquesta actitud totalment improcedent.
Salutacions

Basic
Andrés Luis Giordana

Abogado de Bisbal del Penedès

Contestado

Buenos días, de momento lo que debería hacer, es poner en conocimiento de la empresa Renfe lo sucedido, por medio de los canales de comunicación de dicha empresa, tambien puede quejarse ante el Defensor del Pueblo

Un saludo

Basic
Abogado Compra Venta de Empresas Barcelona Javier Santos Giralt
Contestado

Puede presentar una queja , o denunciar directamente a la funcionaria que le faltó el respeto .

Basic
ARANZAZU ABOGADOS

Abogado de Salamanca especializado en Derecho Mercantil

VER PERFIL
Contestado

Si quiere una respuesta, traduzca al español su pregunta, por favor¡