Decisions i custòdia menor

Es tracta d'una dona brasilenya resident a Barcelona que té el permís de residència caducat. Té un fill d'un any d'edat amb un espanyol, que no ha passat cap pensió ni s'ha procupat pel nen. Ara vol que aquest vagi amb una neboda seva que resideix a Suissa, ja que actualment no se'n pot fer càrrec. El pare en conèixer les intencions de la mare diu que no ho vol, que es quedi amb ell (a qui no coneix). El nen està registrat a nom dels dos. Què es pot fer perquè el nen pugui marxar amb la neboda tot i que el pare s'hi oposi?

Basic
ABOGADO TERRASSA - JORGE ZAMORA VALLE

Abogado de Badalona especializado en Derecho de Familia

VER PERFIL
Contestado

La única opció que veig factible és instar un procediment judicial d´extinció de la patria potestat envers el pare, ja que el pare ha incomplert les seves obligacions com a pare des del naixement del petit; de lo contrari, la decissió de canvi de residència del menor ha d´ésser establert de comú acrod entre ambdós progenitors. Per instar aquest tràmit, resto a la vostra disposició, podent concertar cita al meu despatx mitjançant els telèfons 937882932 / 653666258 o via mail a zamora.valle@icater.org