Hiszpanska emerytura

Pregunta: Pracowalem w Hiszpanii prze wiele lat, jestem narodowosci polskiej. Czy mam prawo do emerytury?

Basic
CEAN, SCP Abogados & Consultores
Contestado

Tak, mam Pan prawo do hiszpańskiej emerytury po minimalnych dwóch latach opłat na tutejszy ZUS, nawet jeśli na stałe przebywa Pan poza granicami Hiszpanii.
Jestem polskim Adwokatem z własną Kancelarią w Hiszpanii w Walencji. Świadczę usługi dla firm i osób prywatnych.
Proszę pisać na: informate.eik@gmail.com lub dzwonić na 0034 600 813 049
Pozdrawiam,
Ewa I. Kałużyńska

www.cean.eu