Kupno apartamentu nad morzem srodziemnym

Chcialabym kupic apartament nad morzem srodziemnym, najlepiej w Hiszpanii. Czy powinnam wyrobic sobie najpierw NIE?

Basic
CEAN, SCP Abogados & Consultores
Contestado

Numer NIE sluży w Królestwie Hiszpanii do identyfikacji obcokrajowców zamieszkałych na jej terenie. Aby dokonać zakupu nieruchomości na terenie Hiszpanii nie potrzebne jest wyrobienie tego numeru, wystarczy seria i numer paszportu lub numer Pesel osoby podpisującej umowę kupna. Oczywiście zasada ta ważna jest dla obywateli Unii Europejskiej, w tym Polski. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że dokonując zakupu w obcym kraju i nie znając języka ważne jest aby zawrzeć szczegółową umowę, aby uniknąć problemów w przyszłości. Do tego przyda się państwu dwujęzyczny prawnik.

www.cean.eu
informate.eik@gmail.com