Sprzedaz mieszkania w Benidormie

Chce sprzedac moje mieszkanie w Benidormie. Powinienem podpisac unmowe z agencja nieruchomosc u notariusza?

Basic
CEAN, SCP Abogados & Consultores
Contestado

Ustawa o gospodarce nieruchomościami wymaga, by czynności pośrednictwa w obrocie nieruchomościami wykonywane były wyłącznie przez licencjonowanych pośredników.
Jeśli już zdecydujemy się na oddanie sprzedaży mieszkania w ręce specjalistów powinniśmy podpisać z nimi umowę. Jeśli w momencie sprzedaży nie będziemy mogli być na miejsu (szczególnie jeżeli nie mieszkamy w tym samym kraju, w którym sprzedajemy mieszkanie) musimy iść do notariusza w Hiszpanii, aby podpisać upoważnienie do czynności prawnych dla danej agencji nieruchomości, lub danej osoby fizycznej, agenta nieruchomości, tak aby w naszym imieniu mógł zrealizować umowę kupna-sprzedaży.
W tym wypadku dla obniżenia kosztów takiej operacji polecam notariusza znającego język polski.

informate.eik@gmail.com

www.cean.eu