Peferentes y Bankia

Bona tarda: He llegit que el bufet d'advocats Colectiu Ronda està portant el tema de les Preferents i Bankia.
Voldria saber si em puc incorporar com a afectada, ja que era client de Caixa Laietana, quan em van recomanar invertir en Preferents. No hi havia cap problema en retirar els diners, em va dir la directora de la sucursal d'Arenys de Mar. I després va dir que només els podia recuperar comprant Accions de Bankia!!
Espero la seva resposta per saber quins tràmits he de fer o si m'he d'adreçar a un altre lloc.
Salutacions,
MONTSERRAT TORRA

Basic
ABOGADO DIVORCIO MADRID FOLGUEIRA ABOGADOS
Contestado

Estimada Sra:
Lo que usted podría hacer es presentar demanda judicial contra la entidad, solicitando la nulidad del contrato de suscripción de participaciones.
Para aconsejarle sobre el éxito de dicha demanda, deberíamos conocer mas datos de su "perfil inversor", por lo que si lo desea escríbanos a info@abogadosfolgueira.es dandonos mas datos de su caso y gustosamente le informaremos.
Reciba un cordial saludo