Quin porcentatge hi ha de guanyar un cas d engany a una dona gran q la convencen xq posi el seu pis a nom del fill gran i la parella ?

Fa un parell d snys q varem demanar la dependencia x trobar residència a la sogre xq el fill gran la va convèncer xq s anés a viure a prop d ell ...són fill fa anys va morir i la dona pasava d ella i a sobre vàrem saber q havia estat a presó x l intent de robatori a un.banc i al ballugar documents hem sabut q el pis de m ha sogre era a nom del fill i l esposa,o sigui q segur q la varen ensabonar ..hi ha alguna posibilitat.de poder guanyar el cas ?..xq hem sabut q l altre jove ho .té a la venda i a dins tot el q hi ha és de m ha sogre i fins i tot coses nostres q li varem deixar i donar..
X altre banda també tinc problemes amb la meva familia xq va morir el meu pare fa dos anys i som set germans i ell va deixar força diners fa molts anys a vari@ s germans q li vàren dir q li tornarien i es va morir amb la pena q no li retornaven xq ho repetia molt sovint i es va fer repartiment a parts iguals a l hora d herència i no van retornar ni un.centim i estan manegant a la mare q es amb molta depressió i mala salut i analfabeta i ens temem q també li estant treient força per moviments q veiem de compres repentines com.una casa nova a la platja,montar negocis,reformar pis etc...i es poden investigar casos d aquest demanant moviments de comptes desde fa anys x poder comprobar ?
Gràcies

Basic
Abogado agresión sexual Tarragona - Marina Cañadó Calderón
Contestado

Bona tarda,

La llei és clara pel que fa a aquedt tipus de delictes es tracta d'aconseguir que l'altra persona faci una cosa que en altres circumstàncies no faria, perque hi intervé l'engany.
Es tracta d'un delicte en el qual ens hem de centrar en demostrar aquest engany, d'aquesta manera es pot obtenir un tant per cent aproximat de viabilitat per tal de que vostès decideixin si volen intentar que es pugui trobar una solució per la seva mare.
Es poden veure els comptes corrents solicitant-ho al jutge com a prova.
Si desitja més informació no dubti en contactar, l'atendré personalment.
Marina Cañadó
Advocada.