Falta de respecte directe d'un revisor

És realment molt trist la poca vergonya que tenen alguna revisor,
Acabo de viure una situació realment desagradable, estava tencada el wc del tren amb direcció Barcelona.. no amb trobava bé acabo de perdre un familiar I amb sentia bé, el cap de 5 Min he començat a sentir cops a la porta, amb crits acompanyats de que sortis del wc, he obert la porta I era el revisor, .... I va I amb Diu ensenyem em bitllet Ara mateix, com donan per suposat que no el tenia , li ensenyo I va el senyor I amb Diu la proxima vegada que et tenquis a l'wc contesta Quan et cridiin. Vaia món de gent desagradable i realment amargada.

Basic
Alamos Abogados

Abogado de Málaga especializado en Derecho del Trabajo

VER PERFIL
Contestado

No sé si vols saber alguna cosa de les accions legals que pots emprendre per la falta de respecte, però ser mal educat no és il·legal. A més, pot ser que el revisor pensava que feies alguna activitat il·lícita dins el bany, i per això va ser tan brusc.

D'altra banda, pots posar un full de reclamacions i portar-lo a consum, de manera que sigui consum el que obri una investigació, sol·licitant que et tornin els diners del bitllet com compensació.

Un Saludo.