Fast line cold callers from spain

I have been court by fraud, And FAST LINE say they can help me but don,t no if i can trust them, Have you heard of them, they say you Maria Carmen Rodriguez manas can help, is this so, THank you,

Basic
Jubilado

Abogado de Rincón de la Victoria especializado en Violencia de género

Contestado

Lamento no poder opinar sobre el asunto que me cuestiona, ni conozco a ellos ni A Dª María Carmen Rodríguez. Un cordial saludo.