Práctica de diligencias de su interés

Buenos días,
he recibido una cedula de citación del juzgado, marcada " practicar diligencias urgentes de su interés"; que significa?.
Gracias.

Basic
Ignasi Camprubí Batet

Abogado de Vic especializado en Derecho Civil

VER PERFIL
Contestado

"Diligències" són tots aquells actes que s'han de realitzar davant del Jutjat. Sense veure el contingut del document, no el podem ajudar. Si ens fa arribar còpia del
document, li podrem oferir un millor assessorament. Salutacions,