Puc recorre 4 multes d aquest estiu a frança

Avui m ham arribat 4 multes x acces de volocitat de les vacances d aquest estiu.
les multes son del 28/8 i 29/8. M han arribat avui dia 30/4. Quant temps tenen x enviar me les multes?. Amb 4 minuts de diferencia amb poden multa per o mateix?.

Basic
Abogado accidentes Bilbao Tamara Diez

Abogado de Bilbao especializado en Derecho Civil General

Contestado

En Francia para recurrir hay que pagar un depósito, que es el 50% de la multa.
Sobre el plazo de notificacion, no conozco en profundidad la normativa Francesa

Basic
SANTOS & SARDÀ ABOGADOS

Abogado de Barcelona especializado en Derecho de Familia

VER PERFIL
Contestado

Això ho tindria que recurrir a França, necesita algú que tingui coneixement del dret francès.