Acoso por parte de un vecino

Un vecino me está acechando y acosando.
¿Cuáles son mis derechos?
¿Qué puedo hacer?

Basic
Jonás Navarro Caballo

Abogado de Barcelona especializado en Derecho del Trabajo

VER PERFIL
Contestado

Dear friend, of course you can denounce it to the police if this neighbor is really breaking your rights. But first, it would be necessary to know what are de exact doings of that person before; first because not all the unfriendly behavior a neighbor could do are law infringement, even when it’d be very annoying for us. And perhaps because you can try to arrange with him a solution. So I advice you to go ahead and explain here with details what are the doings.

Basic
LARROTCHA y DEL CAMPO ABOGADOS

Abogado de Madrid especializado en Derecho Internacional

Contestado

Thank you for your e-mail.

We need to study your case and we wonder if you could write us to info@ldcabogados.com or contact us by phone. You will find our phone number at www.ldcabogados.com

Basic
LARROTCHA y DEL CAMPO ABOGADOS

Abogado de Madrid especializado en Derecho Internacional

Contestado

Of course you can.