¿Cuándo prescribe una multa cívica?

Hace 6 años me multaron en Girona por, supuestamente, beber en la calle, recurrí la multa dentro del plazo establecido pero no obtuve respuesta alguna. Ahora, 6 años más tarde, me han embargado 200€ de mi cuenta. ¿No ha prescrito la multa? ¿Hay alguna manera de poder recurrir el embargo?

Basic
ADVOCAT LABORAL i SEGURETAT SOCIAL i FAMILIA Girona i Figueres - Santiago Perez
Contestado

En primer lloc li indico que si l'administració ha fet tràmits llavors és possible que no hi hagi prescripció. En el seu cas caldria veure les ordenances municipals i l'expedient administratiu per a observar si hi ha caducitat de l'expedient administratiu o si s'ha produït prescripció per a reclamar-li la multa. Crec que el plaç màxim de prescripció seria de 3 anys.